بهترین روش افزایش اتوریتی تضمینی در ایران [1402] + افزایش دامین آتوریتی

بسیاری از شرکت‌ها و برندها از اعتبار دامنه (دامین اتوریتی) برای بررسی و ارزیابی نتایج استراتژی‌های دیجیتال خود استفاده می‌کنند. اما مهم است به آن توجه کنیم که گوگل از دامین اتوریتی و افزایش اتوریتی به عنوان یک عامل رتبه‌بندی برای تصمیم‌گیری درباره رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها استفاده نمی‌کند. بنابراین این معیار، مستقیماً رتبه وب‌سایت شما در صفحه نتایج موتور جستجو بهبود نمی‌دهد. با این حال، اعتبار دامنه یک نشانگر مفید است که به شما کمک می‌کند عملکرد وب‌سایت خود را نسبت به رقبا ارزیابی کنید.

در حال حاضر، این معیار نه تنها به ماز محدود نیست، بلکه ابزارهای مختلف سئو مانند سمراش، اچرف و سیمیلاروب معیار اعتبار خود را توسعه داده‌اند، که از داده‌های لینک‌های ورودی، دامنه‌های مرجع، ترافیک جستجو و … برای تصمیم‌گیری درباره امتیاز دامین آتوریتی استفاده می‌کنند. بنابراین، افزایش دامین اتوریتی اگرچه یک عامل رتبه‌بندی رسمی گوگل نیست، اما همچنان یک معیار مفید برای شناخت وضعیت سایت شما نسبت به رقباست.

تعرفه افزایش دامین اتوریتی

تعرفه خدمات افزایش دامین اتوریتی

5 واحد افزایش اتوریتی: 199 هزار تومان
20 واحد: 599 هزار تومان
DA بالا 50: یک میلیون و دویست هزار تومان 1.200.000
آموزش کار به شما(بی‌نهایت سایت): 9 میلیون تومان
نمونه کار افزایش اتوریتی: AZINBLOG.IR و AGAHISANATI.IR
نمونه کار بیشتر و ثبت سفارش افزایش اتوریتی، در تلگرام و روبیکا: 09931748696

  1. کار به‌صورت تضمینی و قطعی انجام می‌شود.
  2. در یک بازه زمانی بین 10 تا 30 روز، دامین اتوریتی وب‌سایت شما به مقدار موردنظر خواهد رسید.
  3. اگر در زمان مقرر به دامین اتوریتی موردنظر نرسیدیم، مبلغی که پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده خواهد شد.
  4. اگر تا سه ماه پس از انجام خدمات، اسپم اسکور شما حتی یک واحد افزایش پیدا کند، کل مبلغ پرداختی را به شما باز خواهیم گرداند.

در صورت سفارش افزایش اتوریتی به بالای 50، برای شما در ده وب‌سایت معتبر و شناخته‌شده مانند مایکروسافت، imdb و … با دامین آتوریتی بالای 95 لینک‌سازی کرده و آن‌ها را در ماز ایندکس خواهیم کرد.

دامین آتوریتی چیست

دامین آتوریتی چیست؟

گاهی اوقات، شما واقعاً نمی‌دانید که وب‌سایت شما چقدر عملکرد خوبی دارد. حتی وقتی فکر می‌کنید که همه چیزهای درست را انجام داده‌اید، باز هم در نتایج جستجو به اندازه‌ای که امیدوار بودید، بالا نیستید. در این صورت، می‌توانید دامین اتوریتی خود را بررسی کنید تا ببینید وب‌سایت شما به واقعیت چه نگاهی دارد. دامین آتوریتی یک امتیاز رتبه‌بندی است که اندازه‌گیری می‌کند چقدر وب‌سایت موفق است. این امتیاز توسط شرکت توسعه نرم‌افزار ماز ایجاد شده و یک دید کلی از عملکرد ممکن موتورهای جستجو را ارائه می‌دهد. ماز به وب‌سایت‌ها یک امتیاز از 1 تا 100 می‌دهد، که بخش بالایی مقیاس نشان دهنده‌ی نتایج بهتری است.

چگونگی محاسبه‌ی اتوریتی

40 عامل وجود دارد که ماز برای محاسبه‌ی امتیاز DA به دنبال آنها می‌گردد. این عوامل شامل چیزهایی مانند ریفر دامین یا لینک‌های ورودی هستند. این مورد آخر به ویژه در محاسبه‌ی امتیاز مهم است، زیرا یک وب‌سایت با تعداد زیادی لینک ورودی از دامنه‌های معتبر و مرتبط امتیاز بالاتری کسب خواهد کرد.

به عنوان مثال، فرض کنید شما یک سایت خرید رپورتاژ آگهی دارید. کافی نیست فقط در مورد محصولات خود صحبت کنید، شما باید لینک‌های ورودی به پست‌های وبلاگ، صفحات محصول و موارد دیگر داشته باشید تا به شما کمک کند امتیاز بالاتری کسب کنید. وب‌سایت‌هایی که هیچ لینک ورودی ندارند معمولاً امتیاز اعتباری حدود یک را دارند.

مسائل مرتبط با اعتبار دامنه

یکی از مشکلات سیستم امتیازدهی ماز این است که وقتی یک امتیاز بالا کسب می‌کنید، بهبود آن سخت‌تر از زمانی است که امتیاز کمی داشته باشید. به عنوان مثال، اگر به امتیاز 64 رسیده باشید، باید تلاش بیشتری را برای بهبود امتیاز خود انجام دهید نسبت به زمانی که به امتیاز 12 رسیده باشید. به این معناست که حتی اگر یک کمپین بازاریابی جدید و موفق را برای افزایش ترافیک یا حذف لینک‌های بد طراحی کنید، تأثیر آن بر روی امتیاز DA شما همچنان کمتر خواهد بود.

یک نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید این است که امتیاز DA یک کسب‌وکار جدید همیشه یک خواهد بود. پس اگر یک شرکت جدید هستید و سعی می‌کنید برای کلمات کلیدی خود رتبه بگیرید، کارهایی برای رسیدن به نوعی از اعتبار دامنه که ممکن است به شما کمک کند تا به صفحه اول برسید، در پیش دارید.

10 راه برای افزایش

10 راه اصلی برای افزایش اتوریتی:

اگرچه افزایش مستقیم دامین اتوریتی یا اعتبار صفحه ممکن است دشوار باشد، اما چند راه برای بهبود آن‌ها وجود دارد.

1. درست کردن بیس کار

ابتدا، اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت شما به درستی تنظیم شده باشد. این به معنای بهینه‌سازی محتوای داخلی شما، اطمینان از سرعت بارگیری وب‌سایت و ساخت یک وب‌سایت سازگار با موبایل است که بر روی تلفن همراه یا تبلت به راحتی قابل مشاهده باشد.

2. بررسی مشخصات لینک‌های شما

مشخصات لینک یک لیست از تمام لینک‌های ورودی به وب‌سایت شماست. برای افزایش امتیاز، گوگل ترجیح می‌دهد که لینک‌ها از سایت‌های با اعتبار بالا باشند. بنابراین لینک‌های شما باید از سایت‌های قابل اعتماد باشند. استفاده از ابزار سئو به شما کمک خواهد کرد تا متوجه شوید که کدام لینک‌ها سالم هستند و کدام‌ها باید تغییر کنند.

3. ایجاد محتوای جذاب

ایجاد محتوای عالی که مردم می‌خواهند بخوانند و به اشتراک بگذارند، بهترین کاری است که برای اعتبار دامنه و اعتبار صفحه خود انجام دهید. به خاطر داشته باشید، الگوریتم گوگل به طور مداوم سعی دارد بهترین‌ها را پیش‌بینی کند که افراد واقعی و زنده می‌خواهند بخوانند. بیشترین لینک‌های بازگشتی در اینترنت ناشی از یک وب‌سایت به عنوان یک منبع اطلاعاتی دیگر است. نویسندگان خوب به محتوایی که به عنوان منبع شناخته می‌شود، لینک می‌دهند. اگر محتوای شما فقط اطلاعات از منابع دیگر را بازنویسی کند، احتمالاً لینک‌های بازگشتی زیادی دریافت نخواهد کرد، اما اگر تحقیقات و داده‌های مالکیتی کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید، احتمالاً موفق‌تر در گرفتن لینک‌های بازگشتی خواهید بود.

4. کسب بک لینک با کیفیت بالا

انجام این کار بخش ضروری افزایش دامین اتوریتی شماست. می‌توانید از چیزی به نام روش آسمان‌خراش استفاده کنید تا این کار را به طور موثر انجام دهید. این یک روش بازاریابی محتوا است که شامل ارزیابی محتوای رقبایتان می‌شود و اطمینان حاصل می‌کند که محتوای شما بهتر است. به این ترتیب، احتمال کسب لینک‌های ورودی ارزشمندتر بیشتر می‌شود.

5. حذف لینک‌های کیفیت پایین

گاهی اوقات، حذف موانع مهم‌تر از ایجاد مسیرهای جدید است. هرچند داشتن بیشترین لینک‌های ورودی به طور کلی چیز خوبی است، اما دریافت این لینک‌ها از طریق طرح‌های لینک‌دهی یا سایت‌های کیفیت پایین ممکن است بیشتر آسیب بزند تا سود برساند.

6. منتشر کردن محتوای منظم

به‌روزرسانی منظم وب‌سایت خود با محتوای تازه و مرتبط کلیدی برای افزایش دامین آتوریتی ضروری است.

7. انتشار محتوا در رسانه‌های اجتماعی

زمانی که از رسانه‌های اجتماعی برای انتشار محتوایتان استفاده می‌کنید، باعث جذب ترافیک به وب‌سایت شما می‌شود. اگر بازدیدکنندگان جدید شما محتوایتان را در کانال‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند یا با محتوای شما به شیوه‌های دیگر درگیر شوند، این موضوع باعث افزایش اتوریتی دامنه شما خواهد شد.

8. تعمیر لینک‌های شکسته

از ابزار سئو برای پیدا کردن خطاهای 404 غیرفعال در وب‌سایت خود استفاده کنید. اگر این خطاهای 404 را به صفحات فعال هدایت کنید، اعتبار لینک صفحاتی که به آن‌ها لینک می‌دهند را باز خواهید گرفت.

9. یافتن مکان‌های مناسب برای پست مهمان

مقالات مهمان برای وب‌سایت‌های با اعتبار بنویسید. این باعث آشنایی مخاطبان شما با محتوایتان می‌شود و فرصت‌هایی برای لینک‌های بازگشتی با کیفیت فراهم می‌کند. مطمئن شوید که محتوایتان منحصر به فرد است و با مخاطبان وب‌سایت همخوانی دارد. از تاکتیک‌های اسپمی یا فرصت‌های پست‌های مهمان کم کیفیت خودداری کنید. یک روش برای شناسایی وب‌سایت‌هایی که پست‌های مهمان را پذیرش می‌کنند، جستجوی یک کلیدواژه در صنعت شما به همراه پست مهمان یا عبارت مشابه است؛ این کار باعث نمایش وب‌سایت‌هایی می‌شود که پست‌های مهمان را پذیرش می‌کنند.

10. ایجاد ساختار لینک داخلی

اگرچه لینک‌های بازگشتی برای بهبود اعتبار دامنه و رتبه‌بندی جستجو مهم هستند، داشتن لینک‌های داخلی در محتوای وب‌سایت شما هم اساسی است.

ساختار لینک داخلی شامل قرار دادن لینک‌ها به بخش‌های دیگر وب‌سایت شما در محتوایتان است. این جزء بخشی از سئوی صفحه می‌شود. مزایای داشتن لینک‌های داخلی شامل:

  • انتقال اعتبار لینک از یک صفحه به صفحه دیگر
  • تشویق خوانندگان برای ماندن در سایت
  • ایجاد یک مسیر کاربری
  • کمک به گوگل برای خزش و فهرست‌نویسی صفحات شما

برای شروع به تمیزکاری از شهرت وب‌سایت خود، بهتر است با مطالعه آنچه که گوگل به عنوان طرح لینک‌دهی معتبر می‌شناسد، شروع کنید. از ابزار سئو برای بررسی لینک‌های خود و حذف هر گونه لینکی که نشانه‌های یک طرح لینک‌دهی دارد، استفاده کنید. به طور کلی، هر لینک از یک سایتی با دامین اتوریتی بالای 40 مناسب است، اما بهتر است به دقت بیشتری به سایت‌هایی با اعتبار دامنه پایین‌تر توجه کنید.

چه امتیاز اتوریتی خوب است؟

مقیاس امتیازدهی ماز از 1 تا 100 است، که اعداد بالاتر بهترین نتایج در صفحه نتایج موتور جستجو را نشان می‌دهد. این معیار همچنین تعداد و کیفیت لینک‌هایی که یک صفحه دریافت می‌کند را در نظر می‌گیرد. اگر یک صفحه دارای لینک‌های ورودی از صفحات با اعتبار بالا مانند گوگل، ویکی‌پدیا، صفحات دولتی و مجلات معروف باشد، احتمال بالاتری برای داشتن امتیاز بهتر دارد. تعیین دامین اتوریتی خوب برای هر کسب و کار متفاوت است. در نهایت، مهم است که رقبای اصلی خود را تحلیل کرده و نتیجه‌گیری‌های خود را بر اساس رتبه‌بندی خود و رتبه‌بندی رقبا بکشید.

همانطور که گوگل اشاره کرده است، این مسئله فقط درباره تعداد کل لینک‌های وب‌سایت شما یا تعداد کل لینک‌های دامنه نیست، بلکه کیفیت آن‌ها است، لینک‌هایی که ارتباط دارند با موضوع و محتوای وب‌سایت شما.

برای ایجاد افزایش دامین آتوریتی، چند راهکار و نکته می‌توانید در نظر بگیرید:

  1. کیفیت در اولویت باشد نه تعداد، اولویت بخشیدن به لینک‌های ورودی مرتبط در مقابل هزاران لینک بی‌اهمیت انجام دهید.
  2. تجزیه و تحلیل لینک‌های ورودی خود و اطمینان حاصل کردن از اینکه لینک‌ها فالو باشند.
  3. ایجاد محتوای با کیفیت که برای شما آسان‌تر باشد تا لینک‌های ورودی طبیعی بگیرید.
  4. تولید محتوا با تمرکز بر روی مخاطبان هدفتان که برای آنان جذاب و مهم باشد.
  5. به‌روزرسانی محتواهای قدیمیتان، بررسی صفحاتی که دارای محتوای غیرفهرست شده یا با امتیاز اعتبار صفحه پایین هستند و اضافه کردن اطلاعات جدیدی که برای کاربر جالب باشد.
  6. شناسایی رقبایتان و مقایسه خود با آنها، تحلیل کردن اقداماتی که انجام می‌دهید یا نمی‌دهید که می‌تواند به شما کمک کند تا دید پذیری وب‌سایتتان را افزایش دهید.
  7. مطالعه مکان‌هایی که رقبای اصلی‌تان لینک‌های ورودی را از آنجا دریافت می‌کنند.
  8. گسترش محتوای وب‌سایت خود به یک شیوه اصیل و منحصربه‌فرد از طریق کانال‌های دیگر مانند رسانه‌های اجتماعی یا خبرنامه که موجب کسب لینک پرقدرت می‌شود.

افزایش دامین اتوریتی یک استراتژی بلندمدت است، زمان می‌برد و نتایج فوری نمی‌بینید. با این حال، پیروی از این رویکردها به شما کمک خواهد کرد تا دید پذیری وب‌سایتتان در موتورهای جستجو را افزایش داده و ترافیک وب‌سایتتان را افزایش دهید.

DA و PA چیست؟

DA و PA متریک‌هایی هستند که در SEO به آنها احتمالاً برخورد کرده‌اید. هر دو این معیارها برخی نکات را درباره قوی بودن SEO و عملکرد خوب وب‌سایت شما در گوگل و موتورهای جستجوی دیگر ارائه می‌دهند. درک DA و PA شما درباره دامنه و صفحات وب‌سایتتان می‌تواند اطلاعات مفید و عملی را فراهم کند که به شما کمک می‌کند تا وب‌سایت خود را به یک جمعیت بزرگتر برسانید. در ادامه، اصول اصلی اعتبار دامنه و اعتبار صفحه را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا بتوانید چگونگی یادگیری و استفاده از آن‌ها را یاد بگیرید.

چگونه می‌توانم اعتبار دامنه خود را بررسی کنم؟

خیلی ساده است، شما می‌توانید از ابزارهای ماز مانند LinkExplorer یا MozBar استفاده کنید. اگر می‌خواهید DA خود را بررسی کنید، می‌توانید از ابزار تحلیل سئوی دامنه رایگان ماز استفاده کنید.دامنه خود را وارد کنید و نتایج خود را دریافت خواهید کرد. مهم‌ترین عامل در افزایش آتوریتی، دریافت لینک است. برای افزایش DA خود، شما نیاز دارید که وب‌سایت‌های معتبر دیگر با تعداد زیادی لینک‌های ورودی به وب‌سایت شما لینک دهند.

شما می‌توانید این کار را با نوشتن مطالب مهم و اجرای کمپین‌های لینک‌دهی انجام دهید. به طور جایگزین، می‌توانید محتوای خوبی ایجاد کرده و امیدوار باشید که وب‌سایت‌های دیگر در نهایت از آن استفاده کنند و به شما لینک دهند.

اعتبار دامنه مناسب برای سایت شما

اعتبار دامنه یک رتبه‌بندی نسبی است، بنابراین مفهومی به نام رتبه خوب یا بد وجود ندارد. به طور ساده، یک DA خوب آن است که بالاتر از رقبای شما باشد و یک DA بد آن است که پایین‌تر از رقبای شما باشد. برای مثال، اگر همه رقبای شما DA بین 55 تا 60 داشته باشند، شما به یک DA بالاتر از 50 نیاز خواهید داشت. اما اگر همه رقبای شما DA بین 20 تا 25 داشته باشند، شما فقط به یک DA بیشتر از 15 نیاز خواهید داشت.
به خاطر داشته باشید، DA فقط پیش‌بینی می‌کند که وب‌سایت شما در گوگل چقدر رتبه خواهد گرفت. اگر وب‌سایت شما از رقبای خود بالاتر رتبه بگیرد، ماموریت شما به اتمام رسیده است. تنها مزیت داشتن اعتبار دامنه بالاتر این است که ممکن است برای رقبایتان سخت‌تر باشد تا شما را بگذرانند.

اعتبار دامنه (DA) و اعتبار صفحه (PA) معیارهای تقریباً یکسانی هستند. با این حال، امتیاز DA پیش‌بینی می‌کند که چقدر یک دامنه در نتایج جستجوهای موتورهای جستجو رتبه خواهد گرفت، در حالی که امتیاز PA پیش‌بینی می‌کند که چقدر یک صفحه خاص در نتایج جستجو رتبه خواهد گرفت. علاوه بر این، اعتبار دامنه بیشتر تاکید خود را بر سئو درون صفحه می‌گذارد در حالی که اعتبار صفحه از سئو درون صفحه مانند استفاده از کلمات کلیدی و بهینه‌سازی محتوا تا حد زیادی صرف نظر می‌کند.

اعتبار دامنه و اعتبار صفحه: نکات کلیدی

کسب‌وکارها باید سعی کنند محتوای منحصر به فرد، اصیل و جذاب ایجاد کنند که به طور طبیعی خوانندگان را جذب کند. اعتبار دامنه و اعتبار صفحه می‌توانند نشانگری باشند از این که چقدر شما در رسیدن به این هدف موفق هستید.

در کل، به یاد داشته باشید که دامین اتوریتی و پیج اتوریتی رتبه‌بندی‌های نسبی هستند. به دنبال کمال نباشید، فقط سعی کنید امتیازی کسب کنید که بالاتر از رقبایتان باشد. هرچه اعتبار دامنه شما بالاتر باشد، احتمال بالاتری برای رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو و دریافت ترافیک طبیعی به وب‌سایت شما وجود خواهد داشت.

معیارهای رایج تر شامل موارد زیر هستند:

1. پروفایل لینک

پروفایل لینک همزمان لینک‌های خارجی و داخلی را که به و از یک وب‌سایت می‌آیند، مورد بررسی قرار می‌دهد. صفحاتی که لینک‌هایی از سایت‌های قابل اعتماد دریافت کرده باشند، همچنین لینک‌های به منابع ارزشمند داشته باشند، امتیاز خوبی را کسب خواهند کرد.

2. ماز رنک

ارزیابی از شهرت کلی یک سایت با محاسبه تعداد و کیفیت وب‌سایت‌هایی که به آن لینک داده‌اند.

3. ماز تراست

ارزیابی از اعتمادپذیری وب‌سایت‌هایی که به شما لینک می‌دهند. لینک‌های از سایت‌های قابل اعتماد مانند شرکت‌های بزرگ، صفحات دولتی یا دانشگاه‌ها، منجر به امتیاز ماز تراست بالاتری خواهد شد.

کیفیت اطلاعات نیز یک معیار غیرمستقیم است. اگر شما محتوای برتر ایجاد کنید، مردم شما را به عنوان یک متخصص می‌شناسند. اینگونه محتوا لینک‌هایی از سایت‌های با رتبه بالا جلب می‌کند که دامین آتوریتی شما را افزایش می‌دهد.

امتیاز خوب از نظر ماز

برای مشخص کردن دامین اتوریتی خوب، باید ببینید چقدر یک وب‌سایت از 1 تا 100 امتیاز دریافت می‌کند، که 100 امتیاز بهترین امتیاز ممکن است. وقتی ماز این معیار را ایجاد کرد، همچنین ابزار تحلیل وب‌سایت را در دسترس قرار داد. شما همچنین می‌توانید با استفاده از ابزار کاوش کلیدواژه‌های Moz، اعتبار دامنه را بررسی کنید. برای رتبه‌بندی اعتبار دامنه وب‌سایت، در نظر داشته باشید که:

– امتیازهای بین 40 تا 50 به عنوان متوسط ​​محسوب می‌شوند.
– اعتبار دامنه بین 50 تا 60 باید به عنوان خوب ارزیابی شود.
– امتیازهای بالای 60 اعتبار دامنه را عالی می‌کنند.

همچنین مهم است که هنگام ارزیابی DA، متنوع بودن شرایط مختلف را مد نظر داشته باشید. یکی از این شرایط، میانگین DA در صنعت شما یا DA صفحات رتبه‌بندی شده برای یک عبارت خاص است. اگر یک وب‌سایت کوچک کسب‌وکار با بهینه‌سازی‌های سئو در حال انجام است و امتیازی حدود 30 دریافت می‌کند، می‌توان آن امتیاز را خیلی خوب در نظر گرفت.

ابزارهای بررسی دامین اتوریتی

چندین ابزار برای بررسی اعتبار دامنه و افزایش اتوریتی وب‌سایت در دسترس آنلاین است. ما سه تا از کاربردی‌ترین آن‌ها را لیست کردیم:

Moz

ماز به شما اجازه می‌دهد که یک تعداد محدود از پرس‌وجوهای رایگان مربوط به اعتبار دامنه را در ماه انجام دهید. ابزار رایگان آن، سطح دامین اتوریتی، تعداد لینک‌ها و برترین صفحات وب‌سایت را نشان می‌دهد. برای شروع، نام دامنه خود را وارد کنید. سپس دعوت‌نامه‌ای را برای ساخت یک حساب کاربری رایگان دریافت خواهید کرد. هنگامی که این مراحل را انجام دادید، بر روی ایمیل فعال‌سازی کلیک کنید تا شروع کنید. همچنین می‌توانید افزونه MozBar را فعال کنید و DA ها برای هر وب‌سایتی را ببینید.

Semrush

سمراش یک ابزار اعتبار دامنه رایگان و یک ابزار پرداختی دارد. ابزار رایگان اطلاعات زیادی را نشان می‌دهد، از جمله امتیاز سایت، لینک‌ها و مقایسه با وب‌سایت‌های رقیب، همچنین نشان می‌دهد که بیشترین ترافیک شما از کجا می‌آید. برای شروع، آدرس وب‌سایت خود را وارد کنید. سپس می‌توانید انتخاب کنید که جستجوی جهانی یا کشوری را انجام دهید. برای مشاهده نتایج، اینتر را بزنید. با این حال، کاربران پرداختی می‌توانند بیش از یک وب‌سایت را پیگیری کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند صفحات بیشتری را جستجو کرده و کلمات کلیدی بیشتری را پیگیری کنند.

Ahrefs

اچرف ساده اما موثر است. مانند سایر ابزارهای مشابه، ویژگی‌های رایگان و پرداختی دارد. نام دامنه خود را وارد کرده و اینتر را بزنید تا نتایج را ببینید. اچرف امتیاز شما و یک لیست از لینک‌ها را نشان می‌دهد. اچرف نشان می‌دهد که لینک‌ها از کدام سایت‌ها می‌آیند. همچنین دامین آتوریتی سایت‌هایی که به وب‌سایت شما لینک داده‌اند را نشان می‌دهد. متأسفانه، اگر شما لینک‌های زیادی دارید، همه آن‌ها در طرح رایگان نمایش داده نمی‌شوند. برای مشاهده اطلاعات بیشتر، باید برای حساب کاربری پرداختی ثبت نام کنید.

مانیتورینگ اعتبار دامنه

افزایش دامین اتوریتی کاری است که نیازمند پیوستگی است. این مانند پختن غذا است. اگر زمانی غذا را چک نکنید، حتماً خواهد سوخت. در وب‌سایت‌ها، مانیتورینگ کاری بسیار مهم است. اگر اعتبار دامنه‌تان به صورت دقیق نظارت نشود، خطر کاهش کیفیت وب‌سایت شما نسبت به رقبا وجود دارد. ایده خوبی است که دامین آتوریتی خود را پس از ایجاد تغییرات مهم در وب‌سایت بررسی کنید. این تغییرات ممکن است شامل به‌روزرسانی محتوا، تغییر کلمات کلیدی و یا اضافه کردن محصولات باشد.

همچنین هوشمندانه است که اگر تغییری در حجم ترافیک سایت و فروش آنلاین متوجه شوید، یک بررسی انجام دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا علت تغییر را مشخص کنید تا بتوانید مشکلات را برطرف کنید. همچنین ممکن است بخواهید اعتبار دامنه خود را بررسی کنید اگر رقبای جدیدی ظاهر شوند. دیدن نقاط قوت و ضعف یک رقیب می‌تواند به شما کمک کند تا تلاش‌های بازاریابی دیجیتال خود را بهبود بخشید. کار بر روی سئو هرگز اهمیتش را از دست نخواهد داد. الگوریتم‌های گوگل به‌طور مداوم پارامترهای خود را به‌روزرسانی می‌کنند، بنابراین بهبود وب‌سایت شما باید یک فرآیند مداوم باشد.

مقایسه خوب

یکی از مهمترین مزایای اندازه‌گیری اعتبار دامنه، این است که می‌توانید رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید. همانطور که می‌توانید سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید، می‌توانید شرکت‌هایی را که با شما در بازار رقابت می‌کنند، مورد بررسی قرار دهید. فقط لینک شرکت دیگر را در نوار جستجوی صفحه ماز وارد کنید. این پایگاه مقایسه به شما کمک می‌کند تا درک کنید که تیم بازاریابی چقدر باید سخت کار کند و چه تلاش‌هایی را باید انجام دهد.

1. واکنش‌پذیر بودن وب‌سایت

وب‌سایت‌ها باید بر روی هر دستگاه، از جمله موبایل به خوبی کار کنند. وب‌سایتی که واکنش‌پذیر باشد، احتمالاً تجربه‌ای رضایت‌بخش را برای همه کاربران ارائه می‌دهد، بدون توجه به اینکه آن‌ها از گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها استفاده می‌کنند.

یکی از عوامل رتبه‌بندی گوگل، واکنش‌پذیری است. بنابراین، اگر وب‌سایت شما بتواند به هر نوع صفحه‌ی نمایشی سازگار باشد، قطعاً این تأثیر خوبی بر سئو شما خواهد داشت.

2. اطمینان از سرعت بارگذاری صفحه

بارگذاری سریع صفحه، یکی دیگر از پارامترهای کلیدی برای وب‌سایت‌هایی است که به دامنه اختیاری خوبی نیاز دارند. بنابراین، نظارت بر این زمان بارگذاری به عنوان یک کار مداوم اساسی است. برای این کار از ابزارهای ویژه مانند PageSpeed Insights استفاده کنید. متوسط زمان بارگذاری بین 0.5 تا 2 ثانیه است. اگر وب‌سایت شما بالاتر از این حد باشد، آنگاه دلیلی برای کار بر روی بهینه‌سازی‌ها دارید.

برای کسب لینک‌های با کیفیت بالا، شما باید:

  • فرصت‌ها را با منابع ارجاعی برتر پیدا کنید.
  • از لینک‌های خروجی برای برقراری همکاری‌ها استفاده کنید.
  • از گزارش‌های کنسول جستجوی گوگل برای کسب لینک‌ها استفاده کنید.
  • به رقبای خود توجه کنید.
  • پیوندهای شکسته را برای ساخت لینک‌های بازگشتی پیدا کنید.
  • محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید.

3. بدست آوردن پست‌های مهمان

پست‌های مهمان همچنین یک استراتژی عالی برای تبادل لینک‌های بازگشتی با شرکت‌های قابل اعتماد در بازار شما هستند. به این ترتیب، برند خود را با شرکت‌های دارای اختیاری دامنه خوب مرتبط می‌کنید.

گفتار پایانی

افزایش اتوریتی عمدتاً تحت تأثیر لینک‌هایی است که به سایت شما اشاره می‌کنند. اگر افراد به شما لینک می‌دهند، معمولاً به این معناست که محتوای شما را دوست داشته و مفید می‌دانند. این تعرفه خدمات افزایش دامین اتوریتی سایت پینگادو در زمستان 1402 است:

5 واحد افزایش اتوریتی: 199 هزار تومان
20 واحد: 599 هزار تومان
DA بالا 50: یک میلیون و دویست هزار تومان 1.200.000
آموزش کار به شما(بی‌نهایت سایت): 9 میلیون تومان